Måndag

Första dagen på den här veckan är bortgjord :D  Idag var det bara en vanlig måndag igen då det inte hände speciellt mycket. Vi hade brännboll på gympan, haha. Jag som är så "jätte" duktig på att slå :)

Efter skolan gick jag och hämtade ut Karolines konfirmations kort. Och sedan satt jag med Sandra utanför skolan tills min granne kom och då åkte jag hem med henne :)

Sedan har jag varit i lagårn och sedan for vi till några släktingar och fikade. Pappa kom hem från sjukhuset idag kanske jag ska meddela också. Men han ska tillbaka någon dag och röntga sig. Så på onsdag när vi har sovmorgon till 9.40 ska han skjutsa mig till skolan. Imorgon vet jag inte om jag kan komma nå senare till skolan, det beror på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0