Onsdag

Idag fick jag en riktig sovmorgon :) Jag började inte förrän klockan 11.40. Så jag sov till 10 ungefär, sedan gick jag till lagårn en snabbis, duschade, åt frukost och åkte sedan iväg ner till stan.

Vi hade bara en lektion och det var medicinsk grundkurs och då skulle vi redovisa om hjärtsvikt. Efter den lektionen fick vi sluta, ganska onödig dag vill säga. Eftersom att vi då slutade 12.40. En timme i skolan! Så då åkte jag hem med pappa och påvägen hem stannade vi hos farmor och fick fika :D

Nu hade jag egentligen tänkt skriva mina reflektioner om hjärtsvikt som ska vara inlämnad senast på måndag men såklart så hade jag inte skickat iväg det från skolan så jag har allt där på datorn! Hm? Så imorgon måste jag komma ihåg att skicka hem det. Så nu får jag istället bara ta de lugnt, ganska skönt faktiskt.

Ikväll blir det väll lagårn antagligen eller så hittar jag på nått annat kul. Igår kväll for jag på cykligen. Såklart så började det regna strax innan jag skulle fara men det var bara en skur som gick över ganska snabbt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0