Söndag

Idag har det regnat hela långa dagen, men det är lika bra att det regnar när det likst har börjat. För det är ju så torrt ute. Hoppas bara inte att det regnar imorgon eftersom att jag jobbar och måste vara ute hela dagen.

Idag har jag varit i stan och köpt 5 elefanter till min samling :D Jag är så glad för jag älskar verkligen elefanter. Så nu har jag ställt ut de elefanterna tillsammans med alla andra i mitt rum. Det börjar faktiskt bli ganska många nu. Säkert 20-30 stycken. Men jag vill ha ännu flera.

Ikväll har jag varit i lagårn och gjort allt det vanliga. Och så har jag kommit fram till (igen) hur gärna jag skulle vilja ha en kille :D Det är bara det som typ fattas i mitt liv ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0