Tisdag

Som jag skrev igår; den här dagen kommer bli onödig! Och ja det kan man också säga att den varit. Vi började 9.40 och då skulle vi bara prata med läraren om vad vi skulle få för betyg i engelska och svenska. Det gick ganska fort, jag var sist och jag var klar 10.30 och då slutade vi , hm? Och såklart så är jag tvungen att vänta på bussen i några timmar eftersom att den inte går förrän klockan 3! Irriterande!
Iallafall så fick jag G+ i engelskan, det var som att han vill ge mig ett VG men inte kunde göra det. Men jag blev mycket glad över ett G, jag förväntar mig verkligen inget högre :) Och att det dessutom vart ett plus den här gången är ju bara bra. I Svenskan fick jag VG+, mycket plus hit och dit men eftersom att det ändå bara är ett VG. De betyget är jag också nöjd över eftersom att jag inte gillar svenska heller, haha. Vilket ämne gillar jag egentligen?

Imorgon är det en lika konsigt dag, vi börjar 13.00 och slutar 15.00. Först tänkte jag, hur ska jag göra med mina busstider som är så bra? Men då kom jag på att jag ska köra moppe. Nog för att det kanske tar 1 timme att kör men de är det värt. För då kan jag fara hemifrån runt 11 och sedan kan jag fara hem direkt när vi slutar och hinna hem innan bussen :) Smart!

Sedan på torsdag är det sista dagen och då ska JAG vara ledig :D Ganska så skönt. 2 timmar till på skolan sedan sommarlov, hur härligt är inte det om man tänker efter? Det var ju nyss sommar och nu är de det igen :D Jag är G L A D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0