Tisdag

Det märks nästan att jag inte sitter mycket vid datorn nu va? Jag har inte bloggat sen i lördags.
Men jag lever ändå och ni får vara beredda på att jag inte kommer blogga varje dag nu under sommaren, det är så mycket annat som jag vill hinna göra :)

Jag ska säga att jag har redan badat 10 gånger iår iallafall. Jag vet inte vad det är med mig, jag börjar nog bli lite konstigt för jag brukar sällan bada. Och en sak som är ännu konstigare! Jag har INTE varit i lagårn på typ en vecka. Jag kän
ner helt enkelt inte för att gå dit. Men en paus därifrån kanske inte skadar.

Och nu jobbar jag bara 3 dagar till, känns riktigt skönt. Fredagen är efterlängtad både för att jag slutar jobba och sen så kanske det händer andra saker då också. vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0