Tisdag

Den här dagen har varit helt onödig kan man säga. Jag började inte förrän klockan 9.40 men var ändå tvugen att åka bussen imorse. Så jag kom till skolan 7.50 och då var det bara att vänta i ungefär 2 timmar tills lektionen skulle börja.
På den lektionen som var engelska så hade jag inget att göra eftersom att jag var klar med allt. Så då fick vi typ ganska tidig lunch.

Efter lunch skulle vi egentligen ha svenska. Men då hade vi bara klassråd och sedan fick vi veta våra betyg i Vård & omsorg, arbetsmiljö och Mänken. Och det gick bra, jag blev nöjd över mina betyg.

Nu har jag slutat och klockan är bara kvart över 2 så jag måste vänta ett tag till tills att bussen går 14.55 :P Men jag börjar bli riktigt van vi att vänta på bussen nu. Så jag lär väll klara av det den här gången med :)

Ikväll är det cykling igen och jag hade tänkt fara på de den här gången också. Om du inte börjar spöregna så.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Här har vi haft spöregn hela dagen :/

Hoppaas verkligen vädret blir bättre till imorn då vi ska paddla !

2009-06-02 @ 17:20:09
URL: http://www.magiskadagar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0