Måndag

Första dagen på en ny vecka ... Och den här veckan är jag bara ledig en endaste dag och det är på torsdag. Alla andra dagar måste jag jobba.

Idag blev det inga skidor eftersom att de typ regnar ute och det skulle antagligen bara klippa under skidorna. Så det får blir en annan gång, nästa år kanske? För snön är ju påväg bort nu och det kommer nte blir nått bra skidföre resten av vintern. Eftersom att det inte blev nå skidor gick jag till lagårn istället, men inga lamm inatt.
Nu är jag duschad och egentligen klar för att åka iväg, men jag får vara hemma en stund till eftersom att jag inte börjar föränn 2.
Lägger in en bild på Indra som är hur söt som helst med den där färgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0