Måndag

Åh vad jag är glad att jag är ledig imorgon, det känns så bra :D Idag började jag 6.45, jobbigt men det är mycket bättre att jobba dag tycker jag för då hinner man med annat också. När man jobbar kväll blir det bara att man sover bort den mästa tiden.
Idag fick jag ta blodsocker på en vårdtagare ... blod blod blod. Haha, nä inte alls!

När jag kom hem åt jag och gick sedan till lagårn. Syster lammade medans jag var där, ett bagglamm som ska heta Nemo :)
Efter att jag varit i lagårn och efter att jag duschat for mamma, jag och Isabelle till Isabelle´s kompis som fyller år idag och uppvacktade henne. (konstig mening? jaja) Så där vart vi ett tag.
Nu ska jag bara ta mig en macka och sedan gå och lägga mig, jag är fruktansvärt trött. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0