Onsdag

Idag är det sista dagen på skolan, det är faktiskt riktigt skönt. Att slipper alla läxer och prov är bra. Fast egentligen så har jag massor att göra under praktiken eftersom att vi faktiskt har fått en massa saker :S Men äsch, de gör man typ sista dagarna.

Snart är den här dagen slut också :D Bara en lektion kvar + handledarträffen.  Och jag är fruktansvärt less på att arbete med demens, speciellt med världens "bästa" lärare som typ jämt är sur.  BLÄ!

När jag kommer hem så ska jag äta och sedan gå till lagårn. Igår när jag kom dit hade det kommit 2 lamm. Sedan gick jag in till grannen ett tag typ 5-10 minuter och medans jag var där hade en tacka till lammat :) Det är otroligt kul med lamm, men nu börjar det bli jobbigt när alla ska lamma på en gång. Dolly klarade sig inte, vi var tvungna att ta bort henne för hon mådde så dåligt och fick ingen mat.
Men det är inget att sörja över för jag har ändå många lamm kvar, 7 stycken och säkert har det kommit ännu flera idag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0