Söndag

Snart är denna helg också över, men så är det :P Det blir ju bara närmare och närmare sommaren så jag klagar inte :D
Och nu i helgen har det varit plus grader så all snö smälter långsamt bort. Vägen börjar komma fram på vissa ställen. Och jag längtar mycket tills att man kan cykla. Men det kommer nog dröja ett tag för när vägen väl är framme så brukar det ju vara en lervälling först i några veckor och då är det inte kul att vara ute efter vägen.

Klockan halv 11 idag for jag Erika och Isabelle ut och åkte skidor efter skoterleden. Jag är inge bra på att åka det men det  är ändå kul. Och faktiskt bra träning dessutom. Det gick bra att åka så Erika och jag ska kanske åka imorgon innan jag ska fara och jobba också. Men då ska vi ta med oss vatten, (läs noga nu) för idag tyckte JAG att det var väldigt varmt med solen och det gjorde så att man blev törstig.
Efter att vi hade åkt skidor i 1 ½ timme gick jag in och bytte om och gick till lagårn. Men det hade inte hänt något där idag.
Igår kväll lammade Mikaela också, så nu är det 10 lamm :D

Melodifestivalen då? Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Visserligen så är jag otroligt glad för att inte Uggla vann men Malenas låt känns inte riktigt rätt. Den är bra, men jag tycker inte att den var den rätta låten att skicka till Moskva. Men vem vet jag kanske har helt fel. Hon kanske kommer bra till där ;) Men jag hade hoppats på Måns eller E.M.D. Vem tycker ni skulle ha vunnit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0