Tisdag

Nu sitter jag och har svenska, men jag är klar med min rapport och därför får jag jobba med något annat viktigt. Jag har suttit och gjort lite mera på ett grupparbete om demens. Men nu är det nästan klart så jag gör inget mera på det idag :P
Efter den här lektionen ska vi förhoppningvis få våra schemen till apun :D Det har jag längtat efter länge. Ska bli roligt att se om det är några bra tider eller inte.

Idag har det varit en ganska slapp dag. På matten gjorde jag några tal och sedan satt jag och tänke och prata med Sandra. Josefin är/var inte på skolan idag, tråkigt!
På engelskan skulle vi läsa en bok så Sandra och jag gick till biblioteket och "läste". Haha, nä vi satt och pratade, kollade i andra böcker och höll på med våra mobiler :D Mycket trevligare.

När vi slutar ska jag på apoteket och köpa en lypsyl tror jag, och sedan ska jag gå till bussen och åka hem :D Skönt!
När jag kommer hem så ska jag se på andra avenyn och sedan gå till lagårn till alla lamm. Och idag kanske det har kommit ännu flera lamm? Men det kan ju såklart har blivit färre också, man vet ju inte hur det är med Dolly.

Idag skulle min tremänning komma också, så det blir kul :)

Nä jag har inget mera att skriva, så det så :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0