Tisdag

Idag har jag jobbat 6.45-16.00. Fast på eftermiddagen var jag i Gideå på en utbildning om läkemedelshantering.
Sedan när jag kom hem gick jag till lagårn. Och där var det lite kaos. Jag orkar faktiskt inte förklara och dessutom så intresserar det inte er. Jag kan bara säga att det handlade om 3 lamm som förväxlats med tackorna. Ingen visste vilka som hörde ihop, men efter lite jobb så har det väll fixat sig ... eller ja det kanske jag inte ska säga för 2 av lammen är döda nu. Så kan det gå.

Och jag nu känner jag att jag har så mycket att ta itu med :/ Först och främst så måste jag ha pratik nästan varje dag (det är kul, jag klagar inte över det) och så har jag lagårn som det som sagt är väldigt mycket med nu. Den tog mycket av min tid förut i vinter men nu tar den ännu mera tid för mig. Och på det har jag läxor som jag typ glömt bort. Praktik uppgift som är om arbetsmiljön och traditioner och så är det en interjuv som jag ska göra. Och sedan är det så att jag har prov efter påsklovet i demens, men det skiter jag i nu för alla böcker är ändå i skolan ;) Och kan någon människa säga vad vi mer har? Jag har glömt, vilket jag inte brukar göra. Men de kanske är ett tecken på att jag har så fruktansvärt mycket att göra just nu.

Imorgon jobbar jag 7-16. Och direkt efter ska jag mamma och pappa till stan och gå handledarutbildning så att jag kan börja övningsköra. Visst det är bra, men jag har inte tid att göra det imorgon!!

Snart blir jag helt galen. Det kryper myror i benen för att jag har så mycket att göra och då blir det nästan så att man inte gör något av det man BORDE göra. Som att sitta här och blogg nu borde jag nog egentligen inte göra .. Bäst att ta itu med något nu innan det är dags att gå och dra sig tillbaka ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0