Torsdag

Idag fick jag sova ut, eftersom att jag inte börjar förän kl 14.00 :D Jag blev väldigt glad över att börja med kväll först dagen så man slipper komma på morgonen i all "stress".

Nu håller jag på med att skriva ut inbjudningar till en tackokväll som mamma och jag ska ha i våran förenings bagarstuga den 28 mars. Så då ska det blir roligt att se sedan hur många det är som kommer att komma :P
Sen jag har gjort det ska jag äta någon lunch innan jag ska iväg till Björna, för ja tänker minsann inte vara hungrig ;) Det har jag varit nog mycket den här veckan eftersom att det har varit äcklig mat på skolan hela veckan.

Idag mina vänner har jag namnsdag också ifall ni ville veta? :) Allmän flaggdag idag! Jag fick lite pengar oc trisslotter av mamma och pappa men jag vann inget på dem :S

Igår kväll skulle jag packa ihop sakern som jag ska ha med mig idag, inneskor, sköterskeuret, papper m.m Iallafall så tog jag samma väska som jag hade under förra praktiken och när jag öppnade den skrek jag och kastade väskan till mamma. Sedan började jag skratta så att jag var tvungen att lägga mig på golvet. Jag fick så ont i magen av allt skratt att jag fick ligga och andas djupa andetag xD I väskan var det nämligen en clementin som hade legat där sedan sista dagen på förra praktiken och den var alldeles mjuk och äcklig. Och inte nog med det, sedan hittade mamma ett äpple, eller ja det var bara en mögelklump. Och när hon visade mig den höll jag verkligen på att dö av skratt. Herregud!
Jag var trött också och det gjorde ju såklart att jag skrattade mera än vad jag behövde. Så idag kan jag meddela att jag har fortfarande ont i magen av allt det dära, hahaha! :P

Nä nu ska jag läsa andras bloggar :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis



du behöver kanse städa dinna väskor ibland

2009-03-12 @ 19:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0