Torsdag & Fredag

Igår var jag ledig hela dagen, ganska skönt :) Men dagen försvann väldigt snabbt.
Mamma och jag åkte på Bäcklunds i Husum för att kolla lite på rean. Jag hittade arbetsbyxor som det var 40% rabatt på :D Så jag köpte 2 st för 600 kr, mycket billigt!
Sedan var jag i lagårn, men det hände ingenting där igår.

Idag ska jag inte göra så mycket innan jag ska fara och jobba. Börjar 2. Sedan så blir det jobb hela helgen så jag hoppas att fåren håller sig lugn, inga lamm i helgen tack.
Om ni undrar varför jag inte bloggar varje dag så är det för att min tid inte räcker till just nu. Jag jobbar, har fullt upp i lagårn, håller på att planera inför tackokvällen nästa lördag och så orkar jag helt enkelt inte med datorn så mycket.

Ha en bra helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0