Fredag

Idag började jag inte förrän 9.40 igen så jag åkte med grannen.
När lektionern började så berättade läraren att vi skulle få sluta 11.20 om vi arbetade bra. Och såklart så gjorde vi det så jag slutade 11.40 och då kom pappa och hämtade mig eftersom att han var hemma från jobbet idag p.g.a  att han hade så ont i magen.

Runt klockan 1 ringde pappa till vårdcentralen eftersom att han hade så ont och då sa de åt honom att han borde fara in på akuten. Så då ringde han mamma som fick komma hem från jobbet och skjutsa ner han till sjukhuset. Och då följde jag med. Så hela eftermiddagen och kvällen har jag sutti på akuten och väntat. Pappa måste stanna där över natten. Han kanske har magsår eller så är det nått med gallan. Han är van att råka ut för det mesta ... sjukhuset är inget obekant ställe för mig. För där har jag varit många gånger för att pappa varit sjuk på olika sätt.

Sedan när jag och mamma kom hem runt 8 ikväll så for vi och övningskörde och det gick ganska bra. Inget motorstopp :) Men att övningsköra med mamma var inte så bra för hon skrek typ hela tiden bromsa, bromsa. Eller sväng.


Efter allt så har det inte blivit någon lagård ikväll men jag överlever ändå :D Iallafall en dag!


Ha en bra helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0