Lördag

Vilken otroligt härlig dag! :D Inte ens jag kan klaga på vädret! För det är sånt här väder jag vill ha året om. jag älskar verkligen solen och värmen :D

Idag åkte jag ner till stan igen. Isabelle skulle ha avslutningskläder så först gick jag på stan. jag köpte ett par "piratbyxor", en tröja, en morsdags present, skissblock och tuggummi :) Sedan åkte vi oc hälsade på pappa på sjukhuset. Fortfarande vet de inte vad som är felet med honom, hm.

Sen när jag kom hem gick jag till lagårn men där hade det inte hänt någonting så det var bara allt det vanliga som skulle göras. Sedan cyklade jag en bit. Och nu gör jag faktiskt ingenting. Tänkte ta en macka med prickig kaviar, den är så god. Ni borde verkligen smaka den. Jag gillar randig också mycket, eftersom att den är mild. Men nu är jag börjat äta den prickiga så är den ännu godare eftersom att den är ännu mera mild. (den innehåller för dem som inte vet, mjukost och jätte lite kaviar).

Kommentarer
Postat av: josse

Tråkigt med din pappa..



men en rolig grej är att du skrev "isballe" ist för isabell antar ja? HAHAHA :D

2009-05-30 @ 22:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0