Onsdag

Idag började jag inte förrän klockan 10. Så jag satt nere i biblioteket och gjorde klart uppgiften till boken, så den är klar nu :) Men det blev inte mycket, bara en A4 och det är lite för att vara mig enligt Josefin och Sandra men det kanske beror på att jag tycker att det var så tråkigt ... och så har jag inte lagt ner så mycket tid på den eftersom att jag helt enkelt inte haft tid :P

Klockan 10 var det nån dansuppvisning i aulan som faktiskt var rätt bra. Ibland är det så tråkiga saker att kolla på där. Speciellt en gång när Sandra och jag kollade, då var det nått med musik och så fick man se på olika streck som for omkring. Intressant, nej! Så därför var det som var idag bra :)

Efter lunch hade vi medicin och mänken och sedan slutade vi 13.50. Men jag satt kvar på skolan till typ 14.20. Jag börjar bli så less på stan, konstigt.

Innan maten for jag och pappa ut och övningskörde en sväng och det gick ganska bra. Det enda jag måste träna på är att svänga. Jag kan på något konstigt sätt inte bedömma hur mycket jag ska vrida ratten. Men efter några gånger ¨får jag hoppas att det går bättre :) Man ska ju alltid ha någon svag sida. Växlingen får däremot jätte bra.

Sedan så har jag varit i lagårn också och burit tugnt hö :S Och jäklar vad det blåser ute, när jag skulle öppna en dörr i lagårn så flög den bara upp och jag med xD Och jag trodde att alla träd skulle tippa.

Kommentarer
Postat av: sandra

jag som älskade den där uppvisningen med massor av streck =)

2009-05-28 @ 17:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0