Onsdag

Nu sitter jag igen och väntar på min granne som slutar runt halv 4. Idag slutade vi 3 eftersom att vi skulle få tillbaka några arbeten som vi gjort. Men man kan blir irriterad på sådana saker... speciellt när man har en lärare som är konstig eller vad man ska säga? Jag fick sitt en hel timme och inte ha något att göra bara för att hon ska prata med alla så himla länge. Tack vare det så förstod jag att jag inte skulle hinna med 3 bussen. Men nu är det som det är, så det struntar jag i nu.

Ikväll måste jag träna på provet som jag har i mänken på fredag, eller måste kanske jag inte ska säga men jag bör. Fast sedan får jag se hur det blir. Jag brukar säga att jag ska göra en massa saker och sedan blir det inte p.g.a något annat som hindrar. Så det är en sak som ni faktiskt inte ska ta för givet. För jag har extremt mycket att ta itu med på mina "lediga" stunder från skolan. Det mesta handlar ju såklart om lagårn, för där finns det ALLTID en massa saker att göra. Ibland alldeles för mycket ... och speciellt nu på våren. Ibland händer det att jag är alldels för stressad och får panik över saker som jag måste göra och det är i de stundera (läs inte detta Sandra och Josefin) som jag faktiskt inte vill gå omvårdnadsprogramet! Då önskar jag att jag hade valt naturbruk istället.
Men när jag har koll på läget och inte har allt för mycket att föra så ångrar jag inte ett dugg med att jag gå omvårdnad. Det känns helt rätt. Så var inte oroliga.

Och så ska jag meddela att min käraste Janne Öberg inte kommer att spela i Malmö nästa säsong. Och visst det är jag glad över men inte om han kommer att spela i Norge, Danmark eller Österrike för då blir han ju ännu längre från mig och det blir ännu svårare att komma på matcher där han spelar. Så jag hoppas verkligen att han väljer någon klubb inom Sverige, det spelar då ingen roll vilken klubb. För att han ska komma tillbaka till modo är väll bara till att glömma. Det förblir nog bara en dröm.

Imorgon har jag nationella i engelska. LÄS OCH HÖRFÖRSTÅELSEN!!!!! Det känns inte allt för bra eftersom att det är den delen som jag tycker är svårast och så får man typ panik över att det är för lite tid. Men det är bara till att försöka ta dte lugnt, inte stressa upp sig för mycket. Men hur lätt är det?
Nu har jag skrivit mycket, men det är roligt när folk skriver långa inlägg tycker jag. Men det kanske bara är jag som tycker det så det kanske inte är någon som har läst igenom det här inlägget, eller? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0