Söndag

Nu är redan den här helgen över :O Vart tog den egntligen vägen? jag har ju inte hunnit med något av det jag egentligen skulle göra. Jag som hade tänkt städa mitt rum, svara på Madeleines brev, läsa boken En blomma i Afrikas öken och skriva lite på min isländska saga. Men nää, jag har inte hunnit med något av de sakerna :/ Det kanske är bra då att det bara blir en tre dagars vecka och sedan fyra dagar ledigt. Då får jag en massa saker att ta itu med. 

Det här är min att göra lista nästa helg (den är till för mig, som kom ihåg) och det kommer säkert att utökas ...
 ♥ Städa mitt rum + renbädda
 ♥ Läsa ut boken En blomma i Afrikas öken och göra uppgiften till den
 ♥ Svara på Madeleines brev

Idag har jag bara varit i lagårn också och hjälp till. Det är egentligen fruktansvärt vad de där djuren behöver mycket tid.

Och under helgen har jag fått riktig ont i halsen, det bara bränner. Så inte blir allt bättre av att jag håller på att bli förkyld heller. Så jag kan meddela att jag kommer inte att vara med på idrotten imorgon. Jag känner att jag klarar inte av de där "springtestet". Jag är rädd att det bara blir värre i halsen och det jag minst av allt vill bli just nu är sjuk! Men jag kan väll göra testet någon dag senare kanske :)

Och så kan jag även säga att idag är det exakt 2 år sedan jag och Elle kraschade i dödskurvan med våra cyklar. Det är en händelse som jag aldrig glömmer för dt gjorde så ont :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0