Torsdag

Snart slutar jag för dagen och det känns mycket bra :D Då ska jag gå på stan ett tag innan bussen går hem vid 3. Jag måste verkligen köpa en mjukglass för det har jag varit sugen på jätte länge. Och så ska jag leta efter kläder, det kan behövas eller inte. Det känns som om min garderob är överfulla med kläder, vilket den här också. Men ändå så finns det alldels för lite i den som jag använder. Man har ju sina favoriter som man anvädner ofta :)

Ikväll ska jag inte göra speiciellt mycket, det är faktiskt riktigt skönt med sådana kvällar. Men det är just de kvällarna när man vet att man kan gå och lägga sig tidigare som någon ko eller någon tacka börjar kalva/lamma. Och då blir jag i lagårn till sena kvällen .. men det får man ta när det är sådana tider. Hösten är bra på sitt sätt då att det inte är så mycket just med lagårn. Men jag gillar ändå våren då det är kalvningar och lammningar. För finns det nått roligare ändå att vara med när en kalv eller ett lamm föds? Nej, nästan inte! Fast det hade ju varit som sagt roligare om dom kunde föda ut den dära ungen på typ helger och lov, men tyvärr så går det ju inte alltid :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0