Torsdag

Jag kunde inte skriva något inlägg igår för jag hade inte tid. Hela kvällen var jag i lagårn för Stina kalvade. Det blev en tjurkalv som inte fått något namn ännu.

Iallafall så hände det inte så speciellt mycket igår på dagen. Jag hade nationella på morgonen och det gick väll sådär. Jag kan verkligen inte påstå att det gick bra. Inte hörförståelsen iallafall! Men det är som det är.
Jag slitade 13.40 som jag alltid gör på torsdagar så då gick jag på stan och köpte en tröja och ett linne på H&M. Och sedan följde Maria mig och fika och så kollade hon på mina filmer på kameran. Inte för att jag tror att hon tycker att de var så intressanta men ... Alla var ju bara på fåren, lammen och Jan Öberg ;)


Kommentarer
Postat av: sandra

haha slitade du 13.40 =) me jag som har väntat hela veckat att få gå och fika men då går du med maria =(

2009-05-08 @ 18:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0