Lördag

Imorse klev jag upp vid 9 eftersom att jag hade lovat att följa med mamma till morfar och städa åt honom. Jag strök gardiner och dukar i 1 ½ timme och såklart lyckades jag bränna mig på armen på stryckjärnet. Inte första gången direkt. Men det är inte så farligt längre.

När vi for hem så tog vi farmor med oss så hon har varit hos oss på eftermiddagen och nu ikväll. Jag har också hunnit med en sväng till lagårn. Han hade slaktat 11 stycken idag, alla var baggar förutom en.
På bilden är jag och Frasse i våras, han var ett lamm som jämt följde efter mig. Han var som en liten hund, hur mysigt som helst. Men idag tog tyvärr hans liv slut!

Imorgon ska jag till Malin och rida igen, det kommer bli kul. Däremot så kommer jag säkert att få träningsvärk på måndag men det är som det är. Förra gången kunde jag ju knappt gå dagen efter så jag får se hur det blir nu.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, mysigt med snö!

2009-11-22 @ 11:59:23
URL: http://givemelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0