Onsdag

Ännu en dag i skolan. Men nu är det bara 2 lektioner kvar sedan slutar jag, fast då är klockan 15.10 så det innebär att jag måste ta senare bussen hem idag. Fast iof så hade jag tagit den ändå eftersom att Örjan åker den. Men jag får försöka fördriva timmen på stan. Det går nog det med.

Igår tog jag som sagt sprutan mot svininfluensan och den gjorde inte ont alls. Sprutan vi tog ifjol gjorde mer än dubbelt så ont. Men sedan på kvällen fick jag väldigt ont i armen och under hela natten har jag inte kunnat sova på den. Men förhoppningsvis så går det väll över om någon dag.

Igår kväll var jag med Örjan. Vi åt hemma hos mig och sedan åkte vi bort till honom för han skulle plugga inför ett prov som han hade idag. Så jag satt vid datorn medans.

Idag ska jag direkt hem till honom men senare ikväll måste han skjutsa hem mig fram och tillbaka för jag måste hämta några saker hemma, mattenboken t.ex.



Kommentarer
Postat av: andrea

Så bra då :) Jodå det är finfint med mig också! :)

2009-11-11 @ 16:44:11
URL: http://andreahansers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0