Onsdag

Idag har det varit en helt vanlig skoldag. På förmiddagen hade jag utvecklingssamtal och det gick som väntat, inga konstigheter med det. På medicinsk grundkurs så fick vi ta venprovet på plastarmar. Och jag lyckades få blod i röret på första försöket. Sedan så slutade vi 15.00 och då gick jag på stan tills bussen gick.

När jag kom hem vid 5 så åt jag middag och sedan tänkte jag börja med  uppgiften till boken Flyga drake men jag hade så ont i huvudet så först följde jag med mamma och pappa på en promenad för att få frisk luft. Men sedan satt jag mig faktiskt och tog itu med uppfiften och nu är jag t.o.m klar med den. Jag tycker att jag har varit duktig. Det är så skönt när man fått något arbete klart och när man bara kan släppa det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0