Onsdag

Idag har jag som sagt varit ledig från skolan, riktigt skönt. Den här veckan kommer att gå ännu fortare tack vara den här dagen. Imorse sov jag väll ungefär till 9 sedan klev jag upp och gjorde en massa småsaker, vid 11 kom jag på att jag hade glömt att äta frukost haha. Jag hade tänkt göra några läxor idag men det visade sig att jag inte hade skickat hem Lss uppgiften och matteböckerna glömde jag i skolan, klantigt! Så istället har jag typ latat mig men det kan ju vara bra det med. Jag har iallafall varit ute och gått i det fins vädret, jag fattar inte varför det aldrig kan sluta regna!

Nu ska jag sitta här ett tag och sedan tänker jag ta mig en lång och varm dusch. Och sedan vid 4 när Örjan kommer hem så åker jag iväg till honom och är där ikväll.

Idag är det den 25:e och det betyder att jag och Örjan varit tillsammans i 4 månader. Månaderna går så otroligt fort. Och jag måste säga att sedan vi blev tillsammans har mitt liv förändras så mycket, mycke som har förändras är till det bättre såklart. Men det finns faktiskt vissa saker som har förändras till det sämre också, typ som att jag inte bryr mig om skolan lika mycket. Men trots det så klarar jag mig bra ändå och huvudsaken är väll det.
Örjan har gjort mig till en utav de lyckligaste personerna i världen ♥


Idag fyller Josefin 17 år så GRATTIS till henne :D





Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha, tack! :)

Grattis till er också, och jag håller med det där med skolan :P

2009-11-25 @ 17:38:15
Postat av: Cassandra

Sv: Ja, det är verkligen jobbigt när man är ifrån varandra... Men det är ju en sak man måste lära sig, som sagt... Men man sover ju alltid bäst om det är tillsammans med pojken! :)

2009-11-25 @ 21:56:38
URL: http://cassandraajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0