Söndag

Idag for jag som sagt var till Malin eftersom att jag skulle rida och det var jätte kul den här gången också. Jag fick rida Korall (islandshästen) halva tiden och Pil (nordsvensken) halva tiden. Sammanlagt så red vi i 1 ½ timme.
Jag känner inte att jag har så speciellt ont just nu men det hinner nog komma. Man ska inte ropa jippi innan det är över.

Nu väntar jag på maten och efter det så ska jag till lagårn igen. Senare ikväll så kommer Örjan hem från Kärrsjö så då hämtar han mig och så far vi till honom. Jag längtar!

Den här veckan har jag gjort det hära utöver det vanliga:
· Haft prov i Barn under första levnadsåret
· Jag har klippt mig
· Jag har haft utvecklingssamtal
· Städat åt morfar
· Ridit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0