Tisdag

Nu är jag på skolan, igen. Det är konstigt men jag tycker att det är morgon mycket oftare än vad det är kväll. Men det kanske beror på att mornarna är jobbiga? Imorse var det iallafall riktigt drygt att kliva upp ur sängen. Örjan sov hos mig i natt och vi var uppe på tok för länge igår så därför var vi riktigt sega imorse. Jag klev upp halv 7 och gick ner och dukade fram frukost. Örjan klev upp kvart i 7. Så det blev stressigt imorse men det är sånt man får ta.

Igår kom jag och Örjan hem 2. Först fikade vi och bara pratade och sedan körde vi singstar. Efter varje låt sa jag "bara en till" men det slutade med att vi sjöng hur många som helst. Jag hade knappt någon röst kvar. Men det var för att Örjan inte tänkte ge sig förän han vann.
Efter maten gick vi till lagårn. Jag hade lovat att hjälpa till där eftersom att grannen jobbade. Och det gick bara bra. Örjan fick äran att köra traktorn bort till fåren så att vi kunde ge dom hö också.
Resten av kvällen spelade vi några spel och såg på tvn, så kvällen blev riktigt bra :)

Nu har jag pyskologi, vi håller på att göra en sketch om grupptryck men vi är klara så nu sitter jag här och fördriver tiden lite. Efter lunch ska vi vaccinera oss mot svininfluensan och jag måste erkänna att jag är nervös. Själva sprutan gör mig inget men det är alla följder av den som kan uppkomma. Typ som att man kan bli förlamad eller hamna i koma. Inte för att jag tror ett dugg på det men! Däremot tror jag på att man kommer ha väldigt ont i armen efteråt och att man kan få feber. Det är bara att hoppas att det går bra.

När jag kommer hem idag så ska jag packa ihop några saker och sedan fara till Örjan.




Kommentarer
Postat av: andrea

Tack!:) Hur är det med dig ? :)

2009-11-10 @ 19:59:11
URL: http://andreahansers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0