Tisdag

Idag har det varit en rätt så skön dag i skolan. På morgonen hade vi social omsorg och då började vi med ett arbeta som vi fått om Lss lagen.
På psykologin bakade vi i olika grupper, riktigt kul. Och sedan efter lunch så fick vi fika av det. Fast man var ganska mätt då och man blev bara mättare av fikat. Så idag var jag inte så hungrig till middagen.

Vi slutade halv 1 så då kom pappa och hämtade mig, snäll som han är :) Och så skjutsade han mig direkt till Örjan eftersom att han har varit ledig idag. Så ikväll har jag varit hos honom. Kom nyss hem eftersom att jag inte kan sova över där, han ska nämligen upp 4 imorgon eftersom att han har praktik nu igen. Jag kan inte fatta att det redan har gått 6 veckor sedan han sist hade praktik. Vart tar tiden vägen? När han går i skolan hela veckan går tiden på snabbt men när han har praktik och jag inte fåt träffa honom lika ofta går tiden så segt och det blir många stunder då man har tråkigt! Men jag överlever!

Imorgon ska jag ha utvecklingssamtal. Kicki ringde mig idag och frågade om en tid. Det roliga var att det var Örjan som svaradepå min mobil så hon trodde att hon hade ringt fel. Örjan sa att hon lät väldigt förvånad när han svarade, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0