Tisdag

En ny skoldag som kommer bli lika dryg som alla andra. Nu på morgonen hade vi prov i utvecklingsstörning och jag hade inte tränat på mycket på det. Lite igår på skolan och lite igår kväll. Men det gick ändå rätt så bra jag skrev iallafall på allt och det måste ju betyda att det gick bra. Så nu är det provet ute ur världen också.
Jag blev klar med det ganska tidigt så därför sitter jag som vanlig nere i biblioteket och gör ingenting, försöker fördriva tiden till 10 då nästa lektion börjar, pyskologi. Och dom lektionerna brukar inte bli så dryga och dom brukar inte heller vara så länge eftersom att vi brukar göra om schemat. Så man får väll antagligen sluta tidigt och då ska jag försöka fördriva tiden på stan till halv 3 då Örjan slutar. Då åker jag hem med han eftersom att han har bilen idag :)

Ikväll blir det typ att sitta och tråka för Örjan ska hålla på med bilen (som vanligt). Men det är bara att försöka se glad ut ändå, jag måste ju ändå sitta och läsa ut boken Flyga drake så att. Inte för att jag tror att jag kommer att göra det men. Det blir alltid nått annat man kommer på som blir roligare att hålla på med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0