Torsdag

Den här dagen känns dryg, inte bara för att skoldagen är lång utan också för att jag ont i armen och huvudet. Jag trodde att det skulle bli mindre ont i armen idag men icke då. Det är mycket ondare idag! Hoppas inte att det blir ännu värre imorgon.
Igår kväll hade jag det också lite jobbigt och det gör ju inte att jag mår bättre idag heller. Örjan berättade lite för mig och det tog tydligen ganska hårt på mig. Men samtidigt så vill jag att han ska berätta precis som det är också. Jag insåg också igår vilket lycklig liv jag har, det finns inget som går emot mig nästan och då när det väl gör det så tar det så himla hårt. Men det är sånt som man måste leva med.

Idag slutar jag 15.30 om jag inte slutar tidigare vill säga. Då ska jag bara vänta på bussen. Örjan ska följa mig hem och äta idag men först ska vi hem till honom och hämta bilen för han måste hem en sväng efter maten och hjälpa till med nått. Sedan kommer han tillbaka och sover hos mig inatt :) 


Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Ja, den VAR riktigt god också=)

2009-11-12 @ 22:55:15
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0