Torsdag

Veckan längsta dag, torsdag! Men den här dagen kommer att gå bra den med. Jag har redan klarat av 3 lektioner eller 2 kanske jag ska säga. För våran svenska lärare var hemma med sjuka barn så vi fick abreta självständigt, räknas det som en lektion? Njae! Imorgon först timmen har vi inte heller någon svenska men om det blir sovmorgon för mig vet jag inte, det beror på om jag har skjuts eller inte.
Nu har jag precis ätit lunch och det var inte så speciellt gott. Korvstroganoff är inget som står högt upp på listan för vilken mat jag gillar. Efter idrotten måste jag nog köpa en macka så att jag klarar mig på sista lektionen.
Jag slutar halv 4 och då ska jag ner på stan och fördriva tiden tills bussen går. Och idag tänker jag ta bussen direkt hem till Örjan. Fast sedan ikväll måste jag hem igen eftersom att han ska upp 4 imorgon bitti också. Han har sin praktik i Rundvik och han trivs säkert jätte bra men nackdelen är ju att han måste åka iväg så himla tidigt på mornarna för att vara där i tid. Det är ju trots allt några mil dit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0