Måndag

Jag kan lika gärna passa på att skriva ett inlägg nu istället för på lunchen. För nu har jag rast till 10.00. Det är riktigt drygt när man ofta har så långa raster och lång lunch. Fast idag slutar vi iallafall tidigt, 13.30. Då åker jag hem så det känns skönt. Eller hem åker jag väll inte, det blir till Örjan men det räknas som hem det med :)
Imorse tog vi våran bil till skolan så att han ska slippa betala bensin varje gång, så då blir det att åka den racerbilen hem också.

Den här veckan känns ändå ganska så bra för vi har inga läxor eller prov under veckan (eller?). Fast det kan ju bli. Men det kändes som om det var lite mer att tänka på förra veckan. Och på fredag kanske jag har tur så att jag hinner med 2 bussen eftersom att vi har skoljoggen på eftermiddagen. Och så har Örjan slut på sin praktik så han kommer att åka buss varje dag med mig, helt perfekt.  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gå in på elingoode.blogg.se och rösta på henne i tävlingen blogg awards.



Kram

2009-10-05 @ 12:02:37
URL: http://gajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0