Onsdag

Så var det ännu en rätt så ondödig dag i skolan. Imorse hade jag ingen lektion eftersom att vi får arbeta självständigt under den lektionen. Sedan hade vi social omsorg och då redovisade vi Rädda barnen. Sedan lunch och nu sitter jag nere i biblioteket och väntar på att klockan ska bli 13.00 så att vi kan börja sista lektionen. Egentligen så skulle vi ha psykologi nu men läraren är inte här idag så vi skulle få arbeta självständigt. Men det orkar man ju såklart inte så då sitter man bara vid datorn istället.

Igår for jag som sagt var direkt hem till Örjan och var där hela kvällen. Eller inte hela för vid halv 8 gick vi hem till mig eftersom att jag skulle hämta några kläder. När jag kom hem fick jag veta att Karoline hade feber så nu tänker jag absolut inte fara hem förän på fredag kväll. Jag vill inte bli sjuk! Så jag tog med mig allt jag behövde till Örjan så att jag slipper fara hem något. Det innebär att jag måste vänta 1 timmer och 50 minuter på bussen idag bara för att jag måste ta senare bussen med Örjan för att komma hem till han. Men jag får som vanligt försöka fördriva tiden på stan. Igår när jag var hemma hade jag också fått ett brev från nått grejs som vill göra en undersökning. Det var ett häfte på ungefär 30 sidor tror jag, fullproppad med frågor om allt möjligt. Om man göra de där frågorna och skickar in det har man chansen att vinna pengar från 500-10 00 000 kr. Och då känner man ju att man kanske borde göra det, även om chansen är ganska liten att man vinner men man kan ju aldrig säga aldrig. Jag satt iallafall 1 timme igår kväll och kryssade i det där och gissa hur mycket jag hann? 1/4 max! Det där tar fruktansvärt lång tid!

Imorse satt jag och kollade om Bröllopsfotografen gick på bio på fredag och det gjorde den. Så nu har jag reserverat 2 platser. Jag längtar, inte bara för att jag ska på bio utan för att Örjan och jag ska göra något som vi i vanliga fall inte brukar. Det kommer bli trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0