Onsdag

Den här dagen har jag längtat efter väldigt mycket eftersom att det var/är idag Örjan ska komma hem igen. Han har inte gjort det ännu, men innan 12 så hoppas jag att han är hemma. Just nu går det inte att beskriva hur mycket jag längtar efter honom. Jag kommer mig inte för att göra något annat än att sitta och bara vänta på honom, det är inte riktigt klokt men.

Igår var jag som sagt var på hockeyn. Själva matchen var väll sådär. Första perioden var mållös. Och andra perioden slutade 1-1. I tredje perioden gjorde Timrå mål när det bara vara nån minut kvar och då trodde man att Timrå skulle vinna. Men när det bara var 10 sekunder kvar kviterade Modo tll 2-2 genom Anderas Molinder. Sedan i sudden så gjorde Modo 3-2, mycket bra.

Idag har jag inte gjort så speciellt mycket, mest bara gått runt och väntat på Örjan. Jag har inte kunnat göra så mycket heller för jag har träningsvärk som heter duga. I låren, rumpan, ljumskarna och ryggen. Herregud vad det känner på att rida.
Fast min tremänning och mina syskon lurade med mig att följa dem ut och gå idag och jag tänkte att det är bra att röra på sig ännu mera när man har träningsvärk så jag hängde med. Det visade sig att dom hade planerat att gå i skogen på långpromenad och det var väll inte det allra bästa för mig. Jag hamnade 100 meter efter hela tiden. Men jag lyckades ta mig fram ändå.

Resten av dagen har jag hjälpt till att tvätta och vika ihop tvätt. Nu ska jag sitta här ett tag och sedan spela ett spel med famliljen och sedan HOPPAS jag att Örjan ringer och säger att han är påväg hem :)


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Sv: Vars där jobbar din pappa? :)

2009-10-29 @ 00:04:22
URL: http://cassandraajjohansson.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Sv: Men fränt! :)

2009-10-30 @ 17:15:14
URL: http://cassandraajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0