Torsdag

Ännu en ny dag som förhoppningsvis kommer att gå fort också. Dagarna brukar ju oftast göra det. Nu på förmiddagen har vi bara 2 lektioner, samhällskunskap och matte. Någon svenska hinner vi inte ha för klockan 12 ska vi åka med bussen ut till Svedjeholmen för vi ska ha krishantering där hela eftermiddagen. Kanske blir kul? Vi ska typ släcka bränder och sånt. Vi slutar strax efter 3 och då går bussen tillbaka till stan och sedan blir det bara att vänta på bussen som går hem.

Örjan är såklart ledig idag eftersom att det är på deras plats vi ska ha den här krishanteringen. Det skulle ju vara lite trångt om alla fordonare skulle vara där ute också och hålla på att köra runt med sina lastbilar. Så han får ha det bra hemma idag. Fast imorse fick han kliva upp halv 7 eftersom att jag sov hos honom inatt. Nog hade jag klarat av att kliva upp utan honom men han erbjöd sig och då tackar man ju inte nej. När jag kommer hem idag ska jag byta om och packa ner kläder som jag ska ha imorgon och sedan ska han komma och hämta mig. För tydligen så ska jag sova hos honom inatt också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0