Torsdag

Nu är torsdagen bortgjord i skolan också, iallafall för min del. Jag har ingen sista lektion. Så nu sitter jag nere i biblioteket och kollar på några saker innan jag ska ner på stan. Jag har ingen brådska för jag måste precis som igår ta senare bussen eftersom att jag ska hem till Örjan. Men egentligen så lider jag inte så värst mycket av det. Ifjol gjorde jag nästan allt för att hinna med den tidigare bussen och gjorde jag inte det så ringde jag grannen och fick åka med henne hem. Jag är ärlig när jag säger att jag åkte max den senare bussen 10 gånger ifjol. Men saker och ting förändras och det är nog bra.
Iallafall så tror jag att jag ska gå ner på UH och sätta mig och läsa där medans jag väntar.  

Ikväll ska jag inte göra så mycket tror jag. Duscha är det enda som måste göras. Jag tror inte att Örjan har några planer för kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0