Torsdag

Det är inte klokt vad månaderna går, idag är det 1 oktober. Jag tycker nyss att det var 1 september. Jag tycker att dagar kan gå segt men månaderna flyger ändå bara iväg, vad beror det på?

Nu sitter jag på skolan och har haft 3 lektioner, bara 2 kvar med andra ord. På idrotten har vi konditionstest men jag tänker inte vara med eftersom att jag var så förkyld förra veckan och jag har fortfarande inte blivit rikigt bra, har så mycket hosta. Men jag får göra det där testet någon annan dag.

Idag slutar vi sent också, halv 4. Men det får gå, det är ju bara en dag i veckan så att. Men det är jobbigt att komma hem strax efter 5, man hinner inte göra allt för mycket då. Örjan har iallafall lovat att han ska komma till mig direkt efter att han har slutat så det bli väll någon gång runt 5 de också. Så kvällen är räddad iallafall :) Eller nä egentligen inte, jag borde träna på analysen som jag ska redovisa imorgon men det får gå som det går. Jag orkar inte med den nå mer. Jag tror att jag kan matspjälkningen iallafall och det känns bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0