Fredag

Nu har jag lunch och sitter nere i biblioteket eftersom att det inte finns något annat att göra under lunchen. De är 3 lektioner kvar innan vi slutar, det känns drygt att vi slutar så sent på en fredag och att vi alltid kommer sluta sent på fredagar. Men det får man försöka leva med. Efter skolan ska Sandra, Josefin och jag gå och fika på UH. Men nästa vecka får vi bara fika en gång för annars tar alla våra pengar slut och det är ju tråkigt. Men att fika är så mysigt och speciellt när man måste vänta på bussen så länge och när man är för less för att gå omkring på stan.

Ikväll kommer jag nog inte hinna blogga något eftersom att jag kommer hem strax efter 5 och då ska jag duscha, äta middag och packa ner de sista innan jag ska fara med Örjan till Kärrsjö. Jag kommer hem på söndag eftermiddag någon gång så jag kan ju iallafall meddela att imorgon blir det inget blogginlägg men kanske på söndag, det beror på. Så nu vet ni det.

Ha en bra helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0