Lördag

Imorse fick jag sova ut och det var riktigt skönt, nog för att det "bara" blev till halv 10 men det är ändå ganska lagomt.

Idag har jag varit i skogen och plockat svamp i några timmar, jag brukar inte gilla att göra det men idag hade jag inget bättre för mig. Sedan grillade vi korv :)
Och på eftermiddagen så skulle vi ta upp potatis, oj som jag har längat. Nä, verkligen inte! Det är de tråkigaste som finns men de måste göras ändå. Fast det här året var det nästan inga alls. Det tog 1 timme att ta upp dem och det brukar ta 5-6 timmar. Det var alldeles för tort i början av sommaren och sedan blev det för blött när det regnade så hemskt i slutet på juli.

Nu ska vi strax äta tacokyckling, riktigt gott. Och sedan ska jag bara ta det lugnt :)


Kommentarer
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

tacokyckling lät verkligen gott! ^^

2009-09-20 @ 00:43:59
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Sv: Jag ska lägga till dig! =) Jättekul att du följer mig! =)

2009-09-20 @ 10:46:34
URL: http://cassandraajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0