Onsdag

090909 - vad ska de betyda? För mig har det då inte varit någon speciell dag men det har det kanske varit för någon annan?

Idag har det varit en otroligt onödig dag skulle jag vilja säga. Först på morgonen såg jag på film och sedan var det elevrådsmöte som tog väldigt lång tid. Sedan lunch. Och efter det skulle vi ha klassen eftermiddag, men min klass är inte så eniga när det gäller att komma på vad vi ska göra. Men efter en massa tjafs så bestämde vi att vi skulle köra laserdone (stavning?) fast det var typ 6-7 stycken som inte skulle vara med. Strunta samma. Sedan gick vi och fikade i en halvtimme kanske och sedan fick vi sluta. Helt onödig dag som sagt var!

Nu ikväll skulle jag egentligen har varit med Örjan men NEJ så blev det inte. Men jag är van vid att bli besviken de hör liksom mitt liv till tydligen. Det är bara det att jag är fruktansvärt less på att bli det nu. Imorgon kommer jag inte att vara människan med allra bäst humör.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

sv: allt bra förutom en förkylning, fin bild! :)

2009-09-10 @ 08:44:08
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0