Söndag

Den här helgen har varit bra för jag har fått vara med Örjan HELA tiden :) Det var väldigt länge sedan vi var med varandra en hel helg. Sånna här helger gör jag gärna om.

Vi har inte gjort så speciellt mycket, igår var vi bara hemma och gjorde några småsaker. Och idag har jag följt med dom till deras stuga eftersom att dom skulle fixa inför vintern där.

Jag fortfarande kvar hos honom och jag ska vara här i natt också. Nu är han ute i garaget och fixar sin bil och då passade jag på att sätta mig här en stund, jag har också fixat lite läxor. Jag har tränat på provet vi har i medicin på fredag om matspjälkningen och så har jag renskrivit det jag skrev i fredags på lektion om sjukdomar. Jag har även fixat lite på låtanalysen så den är så gott som klar nu och det känns bra. Då är det bara att träna på den så att man kan de man ska säga tills på fredag.

Imorgon ska jag till tandläkaren på morgonen och jag längtar inte. Jag är faktiskt nervös för jag ska laga en tand vilket jag aldrig tidigare har gjort och därför är jag rädd för att det ska göra ont. Alla säger att det inte gör det, men jag är ändå rädd. Men förhoppningvis så ska jag väll överleva det också.

 


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Sv: Inte min heller! Jag hann klart, jag satt mest och kluddade. ;)

2009-09-27 @ 20:39:58
URL: http://cassandraajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0