Tisdag

Igår hade jag ingen tid till att skriva nått inlägg. På morgonen var jag iallafall hos tandläkaren så jag missade första lektionen. Jag skulle laga ett hål för första gången i mitt liv och jag var nervös. Men det gick ändå ganska bra förutom att dom fick bedöva mig ganska mycket, jag var tydligen svårbedövad. Och den där bedövningen satt sedan i ganska länge så jag kunde inte äta någon lunch i skolan, men jag gick och köpte en macka sen :) Så igår blev det en ganska slapp dag, jag hade baa 2 lektioner. Och på den sista lektionen fick vi sluta lite tidigare, 13.10. Då åkte jag taxi hem, lyxigt va? ;) Helt gratis dessutom!

Sen på kvällen var jag med Örjan, vi gjorde plommonmarmelad. Haha, vi är hanska händiga faktiskt. Vi ligger inte på latsidan iallafall.

Idag har jag haft friluftsdag, vi började klockan 10 och slutade 12. En ganska så lagom dag det också. Jag hade valt cykling efterosm att jag tycker att det är roligt och det gick bra. Men det blåste ganska bra ett tag, i en backe höll man nästan inte på att komma upp.

Nu är jag hemma och gör inte så mycket, väntar på att Örjan ska komma hit efter att han har slutat. Jag ska träna lite på matspjälkningen tror jag. Senare ikväll blir det Andra avenyn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0