Torsdag

Nu är det bara en dag kvar innan det är helg igen, känns ganska bra :)

Igår kväll kom Mattias hit en stund med mc:n och sedan följde jag honom hem en stund innan jag for till Örjan och var hos honom en stund. (Hm, blev mycket "stunder" i den där meningen).

Idag har det varit en lite dryg dag men det har gått ändå. Torsdagar kommer alltid att bli dryga eftersom att vi slutar 15.30. Men men ...

Nu ikväll har jag varit och övningskört och det går bara bättre och bättre. Jag har också packat lite inför imorgon kväll då jag ska följa Örjan till Kärrsjö. Nu sitter jag bara här och sedan ska jag bara ta det lugnt och tänka, det känns som om jag behöver det. För jag är så sällan själv nu för tiden och då hinner jag aldrig få tänka och fundera över vissa saker. Kanske låter knäppt, men jag älskar att sitta och tänka och hamna i en annan värld. Och så är det faktiskt bra att göra det så att man får rensa huvudet lite.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0