Onsdag

Hela förmiddagen idag var klassen på en rättegång om misshandel, det var faktiskt rätt så intessant att få kolla. Bara lite drygt att det blev ganska så mycket väntan, men det är sånt man får ta. Iallafall så höll den på till strax efter 11 och sedan fick vi sluta för dagen. Då gick vi upp till skolan och åt lunch och sedan har vi gått på stan och fikat. Nu har jag blivit less på stan och därför gick jag upp till skolan igen för att göra några läxor, men jag tror inte att det blir något gjort.

Ikväll vet jag inte vad som händer, jag vill helst bara ta det lugnt och kanske se på någon Wallander :)

Blev också så less på min bloggdesign så jag bytt tillfälligt till denna, troligtvis så kommer något annan sedan.

Kommentarer
Postat av: sandra

jag tycker att den här var super snygg desige

2010-04-29 @ 15:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0