Lördag

Sista jag skrev någonting här i bloggen var faktiskt precis så jag hade fått sommarlov. Så nu kanske det är dags för ett inlägg igen?

I sommar har jag jobbat och det har gått jätte bra, jag trivdes väldigt bra där och när jag slutade jobba förra veckan så fick man en klump i magen. Jag ville inte sluta! Men det är ju faktiskt så att jag har ett år till att gå i skolan. Känns skönt att man börjar 3:an nu och vet att det inte är så länge kvar :D Känns egentligen ganska sjukt att JAG ska ta studenten till nästa sommar, jag som nyss började skolan. Fast det är 12 år sedan ;)

Jag har också hunnit med en resa till Lycksele med Örjan i sommar, vi firade att vi hade varit tillsammans i 1 år då.  Vi sov på hotell, var på djurparken, skogsmuseumet, åt god mat, badade och bara hade det trevligt.

Sedan så har jag varit på Åsele marknad och till Örjans familjs stuga.Badat har jag faktiskt bara gjort en gång, men huvudsaken att det då blev en gång iallafall.

Skola om 3 dagar, hm? Laddad? Svar: NEJ! Sommaren har gått alldeles för fort.......... kom tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0