Fredag

Sista dagen i skolan innan det blir praktik i 5 veckor. Det känns faktiskt riktigt skönt. Men dom veckorna kommer att flyga förbi snabbt som ögat. Speciellt eftersom att det är sportlov emellan också. Och att direkt efter pratiken så är det påsklov ... Men sedan när man kommer tillbaka till skolan så är det ju inte så många veckor kvar tills sommarlovet.

Nu sitter jag och väntar på att mattelektionen ska börja, men det är 45 minuter kvar. Vi missade medicinsk grundkurs idag eftersom att det var civil kurage istället. Efter matten är det bara samhällskunskapen kvar och sedan slutar jag. Då ska jag, Sandra och Josefin ner och fika tror jag. Det beror också på om jag hinner för Örjan är i stan och om han åker hem innan 4 så skulle han ringa mig så att jag kan åka med dom hem och slippa åka buss. Men förhoppningsvis så hinner jag fika först :)

Ikväll vet jag inte vad det blir, det känns som om jag inte vill vara ute iallafall för det är ju så kallt nu igen. Det blir nog bara att vara inne i värmen.

Ha en trevlig helg :)



Kommentarer
Postat av: Cassandra

Sv: Han måste ha hoppat in! För han var totalt värdelös! Okej, ser du fram emot dom helgerna? :)

2010-02-19 @ 17:31:58
URL: http://cassandraajjohansson.blogg.se/
Postat av: Monkey

sv: ahaa det lät intressant.

jag var inne på en annan blogg och hittade den =)

2010-02-20 @ 22:17:01
URL: http://www.monkeypig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0