Fredag

Sitter i biblioteket som vanligt, jag ska egentligen ha bild nu men lektionen är inställd p.g.a att det var nå förberedelser inför öppet hus imorgon och så var typ hela klassen på information om induvidiella valet. Så nu blir det att fördriva tiden på något sätt fram tills 11.40 (2 timmar). Jag tänker nog gå ner på stan om ett tag för det känns väldigt drygt att sitta här vid datorn hela tiden.

Sedan efter lunch så är det 3 lektionen och vid 14.40 slutar jag, Örjan kommer och hämtar mig runt 3 eftersom att han har våran bil idag. Vi fick låna den av mamma och pappa, så idag kommer vi hem 1½ timme tidigare tack vare det. Ganska så skönt!

Ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska göra, ät tacos och se på tvn kanske. Det kan också hända att det blir en tur med skotern, det är ju inte så kallt ute. Det blir nog inte att vara uppe så sent heller för imorgon bitti måste man ju stiga upp tidigt igen eftersom att öppet hus börjar 9.00.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0