Lördag

Idag har jag varit på rally med Örjan. När jag vaknade imorse såg jag att det var sol och då tänkte jag att då är det säkert kallt också och mycket riktigt det var -15! Jag började gruva mig för att jag skulle börja frysa om fötterna medans vi skulle se på rallyt. Men det blev lite varmare framåt dagen och jag började faktiskt bara frysa i slutet av rallyt som tur var. Det var bara 6 bilar som körde också så det tog inte så himla lång tid, jag tror att vi var där i 2 timmar bara.
Iallafall så körde en bil av vägen vid kurvan som vi stod vid. Så dom flesta fick gå ner och hjälp dom att putta upp bilen på vägen igen. Lite roligt att det hände något iallafall, det är egentligen det som alla står och väntar på. Att någon ska köra utav.

Efter att vi hade varit på rally åkte jag och Örjan hem till mig och åt middag. Och sedan har vi varit ute med skotern igen. Vi har kört lite bara för kul så vi kom nyss in igen. Det känns att man har varit ute hela dagen. Nu blir det iallafall snart melodifestivalen. Hoppas att det är bättre låtar den här gången för förra gången var det ju totalt värdelöst, åtminstonse enligt min åsikt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0