Lördag

Öppet hus idag på skolan och det gick bara bra. Jag var där någon gång runt halv 9 så då blev det bara till att sitta och vänta påatt vi skulle börja. Från 9.00-9.30 gjorde vi 2:or taktil stiumlering på händerna på 1:orna. Och sedan från 9.30-10.45 så gjorde vi på de som kom och ville ha. Det var inte så många. Så när vi fick rast så frågade jag Ellie om jag fick sluta eftersom att jag hade lust att fara bort till Örjan och se egentligen vad som håller på med ute på Svedjeholmen. Så då var jag där hos honom i någon timme tills han slutade.

När vi kom hem så åkte jag traktor med Örjan när han skottade snö och sedan följde jag honom ut med skotern en stund. Nu väntar vi på att melodifestivalen ska börja, ska blir roligt att se :)

Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0