Måndag

Inga inlägg under helgen men det är som det är. Jag har haft fullt upp kan man väll säga. Åtminstone igår eftersom att vi höll på med att byta rum hemma. Isabelle ville ha mitt rum så jag fick lov att byta. Så dte tog hela dagen och det är fortfarande inte klart.

Nu har jag slutat för dagen, vi fick sluta tidigare från samhällskunskapen. Så nu sitter jag och väntar på skjuts hem, jag skulle bli hämtad 13.20 ungefär. Så jag kommer hem ganska så tidigt idag.

Jag tänker försöka fixa om bloggen någon gång, men när det blir vet jag inte. Jag tänker inte lova någonting för jag kan säkert inte hålla det. Men jag ska försöka att så smått börja så att jag får något nytt inom en snar framtid. Men om det blir bättre vet jag ju inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0